Leírás és specifikációk
TÖRJ KI
ÉS NYERJ
A szabály az szabály. Egy versenykerékpárnak meg kell felelnie a szabályoknak ahhoz, hogy részt vehess az UCI által szentesített versenyeken. De olyan vázat tervezni, amely a aero és könnyű, anélkül, hogy megszegné a szabályokat? Ez a bringa teljesen legális. A Litening® AERO C:68X könnyű karbonvázát - amely a prémium kategóriás C:68X® anyagunkból készült - a számítógépes áramlástan és a valós szélcsatorna tesztek széleskörű felhasználásával terveztük. Az eredmény a légellenállás jelentős, 30%-os csökkentése, egy teljesen UCI-konform vázban, melyen a villa, kormány, kormányszár és nyeregcső is elegánsan van integrálva. Emellett rendkívül kényelmes, és akár 28 mm-es gumiabroncsok számára is van férőhely. De ami a legfontosabb, hogy nagyon, nagyon gyors.
Váz
?
|
Litening C:68X® Aero Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aero Optimized Tubes, Full Internal Cable Routing, Flat Mount Disc |
Villa
?
|
Litening C:68X® Aero, Integrated Cable Routing, Flat Mount Disc |
Fékek
?
|
Shimano Dura Ace BR-R9270, Hydr. Disc Brake, Flat Mount (160/160) |
Váltás
?
|
Shimano Dura Ace Di2 RD-R9250-D, 12-Speed |
Hajtómű
?
|
Shimano Dura Ace FC-R9200-P, Powermeter, Hollowtech ll, 52x36T |
Fogaskoszorú
?
|
Shimano Dura Ace CS-R9200, 11-30T |
Lánc
?
|
Shimano CN-M9100 |
Kormánycsapágy
?
|
ACROS, Top Integrated 1 1/8 |
A fék típusa | Tárcsafék |
Kerékszett | Newmen Streem S.60/66 VONOA, 15/18 Carbon Spokes, 12x100mm/12x142mm, Tubeless Ready |
Külsőgumik
?
|
Conti Grand Prix 5000 TT, 28-622 |
Nyereg
?
|
ACID Nuance SLT Carbon |
Nyeregcső
?
|
Litening C:68X® Aero, Comfort Flex |
Súly | 7.3kg |
Fékváltókar
?
|
Shimano Dura Ace Di2 ST-R9270 |
Nyeregcsőbilincs
?
|
CUBE Full Integrated Aero Clamp |