Weboldalunk használatával jóváhagyod a Cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Elfogadom

Gyakran Ismételt Kérdések


A webshop működésével kapcsolatos kérdések

 

A kosárba helyeztem a kívánt terméket, de nem tudom, mit csináljak.

A kiválasztott termék(ek) megvásárlásához regisztrálni kell az oldalon. Terméket előzetes regisztráció nélkül is elhelyezhet a kosárban, de azt csak bejelentkezés után tudja megvásárolni. További információt a Vásárlás menete menüpont alatt találsz.


Hogyan tudom a kosárba tett termékeimet megrendelni?

A vásárlás menete oldalon találsz részletes leírást.

 

Változtak/rosszul adtam meg a személyes adataimat.

Az adatok módosításához be kell jelentkezni. Bejelentkezés után a Fiókom menüpont alatt található címadatok módosítása vagy a fiókadatok módosítása menüpontban tudod megváltoztatni a kívánt adatokat.


Nem kaptam email visszajelzést a regisztrációról/vásárlásról.

A levelező rendszerek terheltségétől függően, a fogadó fél szürke lista alkalmazása miatt, több tíz percet, de akár órákat is késhet az email. Kérjük, nézd meg a Közösségi, Frissítések, Spam és Promóciók mappád is. Ha egy órán túl sem érkezik meg a visszaigazoló email, akkor kérjük, érdeklődj az Elérhetőség oldalon található elérhetőségek valamelyikén.

 

Miképp találhatom meg a legegyszerűbben a termékeket?

Legegyszerűbben a bal oldali kategória listában találhatod meg a forgalmazott termékeket. Bízunk benne, hogy eléggé logikusan építettük fel a rendszert. Amennyiben konkrét terméket keresel, akkor érdemesebb keresőt használnod, amelyet az oldal jobb felső sarkában találsz.

 

Melyik árat kell figyelembe venni az oldalon?

Természetesen mindig a termékhez tartozó alacsonyabb árat kell nézni. Ez az a bruttó (ÁFÁ-s) ár, amin a termék eladásra, illetve számlázásra kerül. Az áthúzott ár az eredeti, javasolt fogyasztói ár vagy a régi ár.

 

Mit jelent a raktárállapotnál megjelenő információ?

  • Raktáron: A termék saját raktárunk készletéből elérhető.
  • Külső raktárban: Nagykereskedő partnerünk raktárkészletén. Rendelés esetén a kért termék(ek) érkezési idejéről értesítjük vásárlóinkat; rendeléstől számítva körülbelül 2-3 munkanap a beérkezés ideje.
  • Rendelhető: Nagykereskedő partnerünknél sincs készleten, de még rendelhető a gyártótól, hosszabb átfutási idővel. Rendelés esetén a kért termék(ek) érkezési idejéről értesítjük vásárlóinkat; rendeléstől számítva körülbelül 2 héttől 2 hónapig terjedhet az átfutási idő.
  • Előrendelhető: A termék gyártás alatt áll. Előrendelés esetén a beérkező mennyiségből kerül foglalásra a kért darabszám a vásárló nevére. Rendelés esetén a kért termék(ek) érkezési idejéről értesítjük vásárlóinkat; minimum 2 hónapos várakozási idővel.
  • Hívj telefonon +36 20 338 2184: A termék aktuális elérhetőségéről telefonon tudunk tájékoztatást adni.
  • Elfogyott/Kifutott: A termék nem elérhető, megszűnt.

A külső raktárban található termékek elérhetőségére felelősséget nem vállalunk.

 

Meddig módosíthatok a rendelésen?

Amíg le nem zárjuk a csomagot, minden további nélkül módosíthatod, de kérjük, segíts annyit, hogy minél előbb jelzed ezt a szándékodat, hogy a módosítást minél hamarabb elvégezhessük. Egyszerű módosításokhoz nem szükséges töröltetni a rendelést, sokkal egyszerűbb, ha jelzed telefonon vagy e-mailben a változást, legyen szó címváltozásról vagy a termékeket érintő módosításról.

 

Mi történik a rendelés elküldése után?

A raktáron lévő termékek azonnal foglalásba kerülnek és a lehető leghamarabb összeszedjük őket. A többi tételt, ami nincs raktáron, a lehető leghamarabb beszerezzük. A beszerzés átlagosan 4-5 munkanap, ha valami ezután sem érkezik meg, ellenőrizzük, hogy a termék elérhető-e még más forrásból. Ha nincs esély sehonnan beszerezni, azonnal jelezzük, és igyekszünk helyettesítő terméket ajánlani helyette.

 

Honnan tudom, hogy a rendelésemet elfogadták/jóváírták?

A rendelés beérkezése után küldünk a regisztrációnál megadott e-mailcímre egy levelet, amely tartalmazza a rendelésre leadott termékek listáját, illetve minden alkalommal, amikor rendelése általunk módosul, értesítünk erről. Ilyen eset például, ha a rendelésre leadott termékből valamilyen technikai oknál fogva mégsem tudjuk biztosítani a kért mennyiséget. Ezért kérjük, mindenképp várd meg a visszaigazoló e-mailt, ezzel megelőzve a későbbi kellemetlenségeket.

 

Hogyan fordulhat elő, hogy a termék készleten van, Önök mégis azt mondták, hogy nincs belőle a kért mennyiség?

Webáruházunk és az üzletünk egyidejűleg működik. Ha esetleg egy bizonyos terméket a boltunkban vásároltak meg, akkor igyekszünk minél gyorsabban leemelni a készletről a webáruházban is, de előfordulhat, hogy még nem sikerült átállítanunk a készleten lévő mennyiséget. Ezért a kellemetlenségért elnézésüket kérjük.

 

Megadtam, hogy milyen színű és méretű kerékpárt szeretnék, az e-mailben mégis azt írták, hogy az nincs. Ilyenkor mi a teendő?

Előfordul, hogy egy bizonyos kerékpárból az a szín és méret párosítás, amelyet megrendeltél, nincs készleten. Azért látood úgy, hogy a termék készleten van, mert cikkszámok alapján töltjük fel a termékeket és nem szín és méretek alapján, hiszen úgy átláthatatlan lenne a weboldal. Így ha például az általad megrendelt termékből van más méret vagy esetleg más szín, akkor a rendszerünk azt jelzi, hogy a termék készleten van. Ilyenkor lehetőséged van előrendelésre, vagy pedig ajánlhatunk abban a méretben másik színű terméket, vagy egy hasonló terméket, amelyből készleten van az a szín és méret választék.

 

 

 

Termékekkel kapcsolatos kérdések:

 

Lehet-e nálatok bármilyen más (nem kerékpárral kapcsolatos) terméket vásárolni?

Nem. Webáruházunk és üzletünk is kerékpár szaküzlet. Csak kerékpárral kapcsolatos termékeket kínálunk eladásra.

 

Van-e olyan bolt, ahol át lehet venni a termékeket?

Igen. Boltunk címét és telefonszámát az Rólunk menüpont alatt érheted el.


Az árak tartalmazzák az ÁFÁ-t?

Igen, a feltüntetett árak már tartalmazzák az ÁFÁ-t, tehát bruttó árak.


Használt kerékpárok árusítását nem tervezitek?

Rövidtávon használt kerékpár árusítása nincsen tervbe véve.

 

 

Fizetéssel, szállítással, garanciával kapcsolatos kérdések:

 

Van a kerékpárokra garancia?

Az üzletünk/webáruházunk által forgalmazott termékekre a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján cégünk 12 hónap jótállást vállal. Ettől eltérő esetben hosszabb jótállási időt is biztosítunk egyes termékekre, ezeket külön jelezzük a termék megnevezésénél. Jótállási igényed a vásárláskor kapott (kerékpárok esetén) jótállási jeggyel/(egyéb termékeknél) számlával tudod érvényesíteni. Kérjük őrizd meg jótállási jegyet és számládat, mert pótolni azokat nem áll módunkban. A jótállási felelősséget kizáró tényezők a következőek: helytelen tárolás vagy szállítás, erőszakos külső behatás, elemi csapás által okozott maradandó kár, szakszerűtlen kezelés és nem megfelelő (poros, nedves) környezetben való használat, természetes elhasználódás, vagy az M&M Bike szervizén kívül történt javításí kísérlet vagy beavatkozás. A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik, és a termék esetleges javítása esetén a szervizben töltött időtartammal meghosszabbodik, illetve a termék cseréjének (vagy jelentős részének cseréjének) esetén a kicserélt termék tekintetében újrakezdődik.


Vásároltam nálatok egy kerékpárgumi belsőt, pár nap múlva már ki is lyukadt, erre is van garancia?

Nem, a garancia alól a kerékpárgumi belső kivételt képez, mivel akár már első úton is történhet olyan eset, hogy belemegy egy tüske vagy szilánk. Ezért erre a termékre nem tudunk garanciát vállalni.

 

Az alkatrészekre is érvényes a garancia?

Természetesen a kerékpár alkatrészeinkre is garanciát vállalunk. Kivételes esetet képez az, ha nem szakszerű beszerelés, felszerelés, használás miatt hozzák vissza a terméket.

 

Miért kell nektek az én telefonszámom?

A telefonszámnak a szállításnál és a rendelésnél is fontos szerepe van. Ha esetleg valamilyen oknál fogva változtatásra kerül sor (például a termék késik, vagy a megrendelt színben a gyártó sem tudja elküldeni, vagy a kért mennyiséget nem tudjuk küldeni) de már le lett zárva a rendelés, akkor sürgős esetben telefonon próbáljuk felvenni a kapcsolatot a vásárlóval a gyorsabb ügyintézés érdekében (csak munkanapokon 9-18 óra között). Emellett a szállítónak is meg kell adni a telefonszámot, amelyen fel tudja venni veled a kapcsolatot, amennyiben a címre való kiérkezéskor nem talál otthon, illetve abban az esetben, ha a GPS alapú rendszerben nem találja a megadott címet. EZÉRT KÉRJÜK ÖNÖKET VALÓS, ÉLŐ TELEFONSZÁMOT ADJANAK MEG.

 

Egészségpénztári tag vagyok, tudok számlát kérni?

Minden további nélkül. A legtöbb Egészségpénztárral (EP) kapcsolatban állunk, a hatályos jogszabályoknak megfelelően pedig ki tudjuk a nevükre állítani a számlát. A számlát a csomagban kapod meg, ezt kell továbbküldened az Egészségpénztár részére, vagy a Munkahelyed bérszámfejtőihez konstrukciótól függően. Az aktuális szabályokról, arról, hogy az adott évben mi írható le az adódból, és mi az, ami elszámolható ugyan, de nem csökkenti az adóalapot érdeklődj Egészségpénztárad oldalán. Minden pénztár más rendszert használ az alábbiakban néhány példa, hogy a számlát kinek a nevére kell kiállítsuk:

- MKB Egészségpénztár: Igénybevevő Pénztártag, vagy bejelentett Szolgáltatásra jogosultja neve és címe, a Pénztártag tagi azonosítószáma
- K&H Medicina egészségpénztár: 1037 Budapest, Montevideo u. 5., Tag neve, Tagsági száma
- Tempo Egészségpénztár: 1025 Budapest, Nagybányai út 92., Tag neve, Tagsági száma
- OTP Egészségpénztár: 1051 Budapest, Mérleg utca 4., Tag neve és azonosítója


Tudok ÁFÁ-s számlát kérni?

Természetesen, a rendelés során lehetőség van erre. Be kell jelölni a megfelelő rubrikát, és ezután megadhatja az új számlázási adatokat. Csak előre jelzett kérés esetén állítunk ki ÁFÁ-s számlát.

 

Mennyi idő alatt kapom meg a vásárolt terméket?

Termékeinket a rendeléstől számított 5 munkanapon belül házhoz szállítjuk, kivéve az előrendelt/nem raktáron levő termékeket, amelyeket a termék megjelenésétől/beérkezéstől számított 5 munkanapon belül tudunk házhoz szállítani.

 

A komplett kerékpárokat összeszerelve, vagy darabokban küldik?

A kerékpárokat teljesen összeszerelve, beállítva szállítjuk házhoz. Technikai okokból a kormány, első kerék és a pedálok kerülnek kiszerelésre, mivel a futárszolgálat csak így tudja átvenni a csomagot.Amennyiben a kormány, kerék vagy a pedálok beszereléséhez nem áll megfelelő szaktudás vagy szerszám, kérem keresse fel a legközelebbi szakszervizt. Az ezek által szerzett sérülések vagy meghibásodások a kerékpáron nem tartoznak a garanciális ügyintézésébe, az okozott kár a vásárlót terheli.

 

Leadtam a rendelésem, jóvá is írták/kiszállították, de mégse szeretném ezt a terméket megvásárolni, meggondoltam magam. Mit tehetek?

A vevő az áru átvételét követő 3 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről, 4.§ és 5 § szerint. Amennyiben a vásárolt készülék, csomagolása, tartozékai sérülésmentesen hiánytalanul visszaszállításra kerülnek boltunkba. Ebben az esetben az M&M Bike kerékpárbolt köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. Az M&M Bike kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Felhívnánk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a vásárlástól való elállás jogát a termék(ek) személyes átvétele esetén NEM tudja érvényesíteni.

 


Ha bármilyen más kérdése van, amire nem találta meg a választ akkor a Kapcsolat oldalon feltűntetett címen üzenetben, illetve telefonszámunkon felteheti kérdését ezzel is segítve munkánkat.